خريد دستگيره ورودي در فروشگاه htn prime

۶ بازديد ۰ نظر

دستگيره ورودي

دستگيره ورودي كه براي درب حياط، درب چوبي خارجي و درب اتاق مورد استفاده قرار مي‌گيرد، از جمله لوازم جانبي ضروري به حساب مي‌آيد. دستگيره ورودي تنوع بسيار زيادي از لحاظ اندازه، نوع و رنگ دارد، بنابراين گزينه‌هاي متعددي براي انتخاب خواهيد داشت.

دستگيره درب از لحاظ فيزيكي كوچك هستند، اما جالب است كه بدانيد، هماهنگي سبك آن‌ها با ساير بخش‌هاي ساختمان از اهميت بسيار زيادي برخوردار است و مي‌بايست طرحي را انتخاب كنيد كه بيشترين همخواني را با محيط ساختمان شما داشته باشد. همچنين به هنگام خريد دستگيره ورودي اين نكته را بايد در نظر داشته باشيد كه محصولي را انتخاب كنيد كه با دوام بوده و مناسب استفاده روزانه شما است.

 

خريد انواع دستگيره درب ورودي مناسب

قيمت دستگيره ورودي براي قسمت‌هاي مختلف با توجه به كيفيتي كه دارد، متفاوت خواهد بود. دستگيره‌اي كه براي درب‌هاي ورودي بخش‌هاي مختلف ساختمان انتخاب مي‌كنيد، مي‌بايست مناسب همان بخش باشد. اما ويژگي و خصوصيتي كه تمامي آن‌ها بايد داشته باشند، شامل موارد زير مي‌شود:

 

1-لبه آن تيز و برنده نباشد.

2-روكشي كه براي تزئين و محافظت روي آن قرار گرفته است، نبايد سر و يا خيلي زبر باشد.

3-بدنه دستگيره داراي اندازه‌اي استاندارد باشد كه بتوان به سادگي آن را كنترل كرد.

 

به سادگي استفاده از آن نهايت دقت را داشته باشيد؛ به صورتي كه با فيزيك دست انسان سازگار باشد و باز و بسته كردن آن به سادگي انجام شود.

هنگام تهيه انواع دستگيره درب ورودي به تناسب رنگ آن با دكوراسيون نيز توجه كافي را داشته باشيد زيرا جلوه و زيبايي درب به انتخاب صحيح دستگيره بستگي دارد. اصلي‌ترين رنگ‌هايي كه در بيشتر دستگيره‌ها استفاده مي‌شود، طلايي، صدفي، كروم، برنجي، نيكل خش‌دار، نيكل مات، برنز، سياه، سفيد و زيتوني است.

 

دستگيره درب چوبي خارجي و دستگيره درب حياط

به دستگيره‌هاي ورودي در اصطلاح pull handle يا دستگيره ايستاده نيز گفته مي‌شود كه يكي از موارد بسيار مهم هنگام انتخاب اين مدل دستگيره‌ها توجه به باز شدن آن‌ها از سمت راست يا چپ است؛ اين ويژگي تحت عنوان راست بازشو و يا چپ بازشو به هنگام خريد قابل انتخاب است.

دستگيره درب چوبي خارجي براي خارج از محيط داخلي مورد استفاده قرار مي‌گيرند و به منظور حفظ امنيت بيشتر تنها از سمت داخل قابليت بازشو دارند. كيفيت دستگيره درب چوبي بسيار حائز اهميت است زيرا ضامن امنيت شما خواهد بود.

دستگيره درب حياط در انواع كيفيت‌ها و درجه‌بندي‌ها وجود دارد اما به صورت كلي اين مدل از دستگيره‌ها داراي كيفيت و مقاومت بهتري در مقايسه با ساير انواع هستند. قيمت دستگيره درب حياط با توجه به كيفيتي كه دارد، متفاوت است. مي‌توانيد با توجه به طرح و جنس مد نظر خود، مدل مناسب را انتخاب كنيد. به شما پيشنهاد مي‌شود كه جهت حفظ امنيت بيشتر خود، از دستگيره‌هايي استفاده كنيد كه در برابر فشار، حرارت و ضربه مقاومت بالايي داشته باشند.

 

دستگيره در سرويس بهداشتي

تفاوت اصلي اين مدل‌ها اين است كه در مواقع ضروري امكان باز شدن آن‌ها از سمت بيرون نيز وجود دارد اما اين انواع تنها از سمت داخل قفل مي‌شوند و امكان قفل شدن آن‌ها از بيرون وجود ندارد.

 

دستگيره درب اتاق

مدل، طرح و رنگ‌هاي مختلفي براي دستگيره درب اتاق وجود دارد كه مي‌تواند به شكل سوئيچي و يا كليدي باشد. معمولا مدل سوئيچي براي دفاتر و بخش‌هاي اداري مناسب است كه در نصب آن‌ها الزاما از سيلندر قفل درب استفاده مي‌شود. مدل ديگري نيز وجود دارد كه به صورت دو تكه يعني دستگيره به همراه جا سوئيچي است كه شما با توجه به نياز خود مي‌توانيد مدل مناسب را انتخاب و نصب كنيد.

 

انواع دستگيره اهرمي درب اتاق

فروش دستگيره درب اتاق در انواع طرح‌ها و مدل‌ها انجام مي‌شود كه در ادامه چند مدل از آن‌ها را به شما معرفي خواهيم كرد. قيمت دستگيره درب اتاق به دليل تفاوت در مدل، طرح و كيفيت، متغير است.

 

دستگيره اهرمي از انواع مدل‌هاي رايجي است كه مورد استفاده قرار مي‌گيرد و شكل‌هاي مختلف و متنوعي دارد.

 

  1. مدل بيضي: اهرم دستگيره لوله‌اي است و لبه‌هاي مشخصي ندارد، همچنين لبه‌هاي منحني براي قاب‌هاي دستگيره آن در نظر گرفته شده است.
  2. مدل گرد: اين انواع صيقلي و دايره‌اي شكل هستند و همچنين قابي كه به دستگيره متصل مي‌شود نيز گرد طراحي شده است.
  3. مدل گوشه‌دار: اهرم اين دستگيره‌ها معمولا مستطيل شكل همراه با لبه‌هاي موجدار هستند و قاب پشتي آن‌ها نيز مي‌تواند به شكل مربع و يا مستطيل باشد.
  4. مدل كلاسيك: قاب پشت اين انواع مستطيلي بزرگ همراه با اهرم تزييني به شكل منحني است و معمولا از جنس برنج در طراحي آن‌ها استفاده مي‌شود.
  5. مدل مدرن: مدل‌هاي مدرن امروزي براق ساده و مينيمال هستند. رنگ آن‌ها معمولا كروم و يا ساير رنگ‌هاي خاص مانند مشكي و يا برنزي است. قاب پشتي آن‌ها نيز بسيار كوچك طراحي شده است و در برخي موارد ممكن است هيچ قابي نداشته باشند.

 

انواع دستگيره ورودي شامل دستگيره درب حياط، دستگيره درب چوبي و دستگيره درب اتاق در آريا يراق صنعت ( HTN Prime ) با بهترين قيمت به فروش مي‌رسد. براي خريد مي‌توانيد به صفحه محصولات ما مراجعه كنيد يا براي كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

منبع  : خريد دستگيره ورودي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.